czwartek, 5 listopada 2015

Bardzo podoba mi się pomysł, by dzielić się swoimi internetowymi odkryciami. Postanowiłam, że sama też poprowadzę taki cykl.

Tak więc oto moja lista rzeczy, które warto obejrzeć lub przeczytać do kawy (ewentualnie herbaty)! ;)

1. Kanał prowadzony przez sympatyczne bliźniaczki żyjące w LA, które zostały WYCHOWANE na diecie wegańskiej. Ich rodzice w latach '90 przeszli na weganizm i tak samo wychowali swoje dzieci. Polecam obejrzeć ich filmiki, gdyż można zobaczyć całkowicie inną perspektywę diety bez produktów odzwierzęcych, a także opinię na temat odejścia Esseny O'Neil. 


2. Każdy już na 100% słyszał nową piosenkę Adele, ale widzieliście to?



3. Najlepsza lekcja życia. Jesteś pewny, że słuchasz dziadków uważnie? Na wszelki wypadek- PRZECZYTAJ.

4. Byłam wczoraj na wykładzie o "diet coaching". Całkowicie szanuje profesorów, ich wiedzę oraz tytuły, ale nie mogę patrzeć na propagandę low-fat. Lepiej zbilansować jadłospis, niż miesiącami męczyć się z problemami hormonalnymi, tylko dla "schudnięcia do Sylwestra".  Zwłaszcza kobieto... Jedz ten cholerny tłuszcz!

5. Motywujący do nauki cytat: 

"Work until you no longer have to introduce yourself."

6. Jeśli jeszcze nie obejrzałeś serialu F.R.I.E.N.D.S., to właśnie okres jesienno-zimowy jest na to najlepszy. 


DLA MIESZKAŃCÓW KRAKOWA:

7. Alarm smogowy znowu rozbrzmiewa. 

8. A w Operze Krakowskiej znowu powraca mój ulubiony spektakl- STRASZNY DWÓR

Mam nadzieję, że coś z mojej Was listy zainteresowało ;)

Krakowianka

PS.: Jeszcze piosenka na dobry humor.





4 komentarze:

  1. Jedz ten cholerny tłuszcz-geeeeniusz! <3
    I, jejku, tak bardzo chciałabym pójść do opery, po naszej dzisiejszej rozmowie narobiłaś mi "smaka" ogromnego :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj się uśmiałam z 2. połączenie Adele i Lionela - super hihii ;-) .
    Oczywiście uwielbiam Reginę Brett i namiętnie czytam. Serial Przyjaciele - klasyk ;-) .
    A teraz piję kawkę i słucham Redbone, dzięki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem chyba fenomenem na skalę światową ale jeszcze nie słyszałam nowej piosenki Adele w całości o_0. Za to ten filmik mnie zabił XD
    Powiem ci, że ten cytat rzeczywiście motywuje do działania :D
    Pozdrawiam
    http://mylittlebigreviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń