wtorek, 31 maja 2016

Ostatnio zebrało mi się kilka perełek, z którymi chciałabym się z Wami podzielić. Zanim zaparzę melisę i wrócę do notatek. (Już tylko 16 dni- sic!). Nie martwcie się, będzie krótko i na temat :)

1. Książki

  • Neil Gaiman- Nigdziebądź
Powróciłam do tej lektury po kilku dobrych latach. Nie mogłam uwierzyć, jak bardzo moja perspektywa się zmieniła i ile dobroci wyciągnęłam. Polecam takie odświeżenie faworyta z dziecięcych dni.


2. Filmy

  • Kapitan Ameryka: Wojna Bohaterów
Byłam na seansie 3 razy. To chyba najlepszy znak, że bracia Russo powinni reżyserować każdy film Marvela. No, moze moja miłość do Sebastiana Stana (Bucky) miała z tym coś wspólnego ;) 
  • Alicja po drugiej stronie lustra
Niesamowite efekty i kolory. Byłam w IMAX'ie, więc dosłownie wciskało mnie w fotel. Jedyna uwaga... film jest według mnie w zbyt mrocznym klimacie, by miał przedział wiekowy od 7+. 


3. Piosenki 

  • The Dumplings-Nie gotujemy



  • Sia- California Dreamin'

  • Alanis Morissette- Ironic



4. Ciekawe wpisy

5. Kobieco
  • łatwo dostępne zamienniki kultowych już, matowych pomadek


    Kylie Jenner Lip Kit był na mojej liście marzeń, teraz już go "mam"! :) 

    6. Coś smacznego
    zdjęcia znalezione w wyszukiwarce

    Chyba innego komentarza, niż MNIAM, nie potrzeba ;D


    ZNALAZŁAM MOJĄ CZEKOLADĘ IDEALNĄ O.O


    I absolutny hit miesiąca i moje zamówienie w Starbucksie- Cold Brew z mlekiem kokosowym <3

     Krakowianka 

    0 komentarze:

    Prześlij komentarz