sobota, 30 kwietnia 2016

Cudowna osóbka, N., postanowiła użyć swoich czarów i stworzyć  kurs uważności. Inincjatywa genialna i bardzo odważna. Dzisiaj, w dzień 4, pisała o celebracji posiłków. Tak mnie zainspirowała, że zaraz zabrałam siostrę do kuchni i stworzyłyśmy „kulki mocy” (polecam ten przepis- pychota!).  

Jednak lepiąc te pyszności wpadło mi do głowy, by stworzyć pewną listę. Moja perfekcjonistyczna dusza uwielbia wszelkiego rodzaju plany i wypisane na kartce punkty, więc kartka,  wykolorowana, wisi już przy biurku. Stwierdziłam, że podzielę się nią z Wami.

Oto subiektywna lista rzeczy, które pomagają zgarnąć upgrade:
  • Obudź się na tyle wcześnie, by zrobić wszystko bez pośpiechu i w spokoju zjeść śniadanie.
  • Pościel łóżko, by mieć poczucie porządku w pokoju.
  • Najpierw szklanka wody, później kawa lub herbata. 
  • Miej w telefonie play listę ulubionych piosenek i słuchaj jej, gdy masz gorszy humor.
  • Uśmiechnij się do siebie i do kogoś.
  • Zawsze masz czas, po prostu ustal swoje priorytety na dany dzień i się ich trzymaj.
  • Bądź off-line raz na jakiś czas. 
  • Spędź czas z przyjaciółmi lub rodziną.
  • Pamiętaj, czego Cię nauczono i używaj manier! Dzień dobry, dziękuję i proszę obowiązują zawsze i wszędzie.
  •  Jedz to, na co masz ochotę i co sprawia, że czujesz się dobrze. 
  • Staraj się patrzeć pozytywnie i znajdować dobre strony w każdej sytuacji.
  •   Przestań narzekać. Wstań i zrób, pozrzędzisz później.
  • Znajdź czas dla siebie i to, co lubisz robić.
  • Nie odkładaj nauki na później.
  • Weź gorący prysznic lub długą kąpiel.
  • Śpij bez spodni w ulubionej koszulce. 10 punktów do wyspania! ;)


To kilka rzeczy, które sprawiają, że mój dzień jest lepszy.

 A Wy macie jakieś sprawdzone sposoby, by stworzyć swój dzień przyjemniejszym?


Weronika

PS.: Kto, tak jak ja, nie może się już doczekać nowego Kapitana Ameryki? O.O


#TEAMCAP

1 komentarze:

  1. Jejku, ale mi zrobiłaś wieczór, dziękuuuuję! <3

    A ja nie mogę spać bez spodni, bo mi zimno :( czekam na cieplejsze dni, by móc się z nich oswobodzić! :D
    & właśnie jestem w trakcie tworzenia swojej listy codziennych przyjemności, ale takich często zupełnie niedostrzeganych, czasem wręcz zadziwiających - zobaczymy, co mi z tego wyjdzie :3
    PS. Cant wait to see You! :*

    OdpowiedzUsuń